author

Пәнді оқытуда бірінші сынып оқушыларына графикалық және каллиграфиялық дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін меңгерту мен бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Әліппені оқыту барысында әдістемесінің теориялық негіздерін,  әліппені оқыту процесін (әліппені оқыту әдістемесі пәнінің оқыту аясы; «Әліппені» пәні оқу бағдарламасының мазмұны; әліппені оқыту кезеңдері; әліппені оқытуға қажетті құрал-жабдықтар);  сауат ашу әдістерін (әліппені оқыту әдісі; дыбыстық талдау-жинақтау әдісі; бастапқы оқуды қалыптастыру: буындап оқу, тұтас сөзді дауысты дыбысқа бағыттай оқу; сауат ашуға арналған оқу-әдістемелік топтама); «Әліппені» оқыту барысында жүргізілетін тіл дамыту жұмыстарының әдістемелік ерекшеліктерін меңгереді