Пәннің қысқаша сипаттамасы: Маркетинг-кәсіби экономистерді даярлау процесінде негізгі пәндердің бірі. Маркетинг курсының құрылымы мен мазмұнын зерттеу процесінде маркетингтің теориялық негіздеріне, нарықты және оның конъюнктурасын зерттеу әдістемесіне, маркетингтік зерттеулер мен кәсіпорындағы маркетингті басқаруды талдауға, сондай-ақ нарықты болжауға және анықтауға ерекше назар аударылады.
Мақсаты: студенттерде маркетингтің негіздері мен мәні, заманауи маркетингтік механизмнің теориясы мен практикасы туралы теориялық білімді қалыптастыру; маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен бағыттарымен танысу; нарықты, тұтынушыларды, бәсекелестерді зерттеу, кәсіпорынның жеке әлеуетін бағалау саласында маркетингтік зерттеулер жүргізу технологиясының әдіснамалық құралдарын қолдану дағдыларын игеру
Оқыту нәтижелері:
- практикалық қызметте маркетингтің негізгі санаттарын қолдана білу; нарық сегменттерін анықтау; маркетингтік зерттеулер жүргізу, олардың нәтижелерін талдау және маркетингтік шешімдер қабылдау;
- тұтынушыларға сауалнама жүргізе білу; өнімнің өмірлік циклын және маркетингтің міндеттерін анықтау;
- нарықтық экономика тұжырымдамаларын және маркетингтің даму тарихын; маркетингтің принциптері мен функцияларын; маркетингтегі стратегиялық жоспарлаудың жүйе ретінде нарықтардың, фирмалардың, үй шаруашылықтарының және ұлттық экономиканың жұмыс істеу тетігін талдау әдістерін меңгеру, макроэкономикалық проблемалардың мәнін түсіну және ағымдағы жағдайды бағалау тәсілдерін меңгеру, басқару әдістерін, маркетингтік стратегияны түсіну, талдау және бағалау үшін статистикалық тәсілдерді пайдалану;
- экономика, маркетинг және менеджмент саласында отандық және шетелдік тәжірибені қолдана білу;
- ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру қабілеті болу;
- экономикалық тауарларды тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және сұраныстың қалыптасу үдерісін білу.
- Учитель: Камшат Макеева