Автор: Майлыбаева Гульмира Сабыровна

Авторлар:

Майлыбаева Г.С. – п.ғ.к., философия (PhD) докторы, оқыту және тәрбиелеу әдістемелері кафедрасының меңгерушісі

Орынгалиева Ш.О. – философия (PhD) докторы

Оспанова Б.К.  – философия (PhD) докторы


Мақсаты:
Болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтерін инклюзивті білім берудің қағидалары мен және философиялық, әдіснамалық, құқықтық-нормативтік негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи модельдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірибе аймағындағы педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастыру мен басқару құзіреттіліктерін қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

Пәнді оқу барысында білім алушы білуі керек:

- инклюзивті білім берудегі Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық құжаттарын; халықаралық заңдар мен ережелерді;

­- инклюзивті білім беру саласындағы білім беру процестері мен жүйелерінің, педагогикалық технологиялар мен инновациялық процестердің сипаты, мазмұны, құрылымын;

- инклюзивті білім берудің және педагогикалық ғылымның негізгі бағыттары мен перспективасын;

- инклюзивті білім беру процесінде болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің кәсіби қызметі сипаты мен ерекшеліктерін;

- психологиялық-педагогикалық қолдау және коррекциялы-педагогикалық ықпал ету жүйесінің мазмұнын.

Іскерлікке ие болуы:

мектепке дейінгі ұйымдағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру және жүргізудің әдістемелік негіздерін талдау және жүйелей алу;

баланың психологиялық және физиологиялық дамуы, оның құқықтары туралы негізгі халықаралық және ішкі құжаттарды кәсіби қызмет барысында қолдана алу;

инклюзивті білім беру жағдайында коррекциялық және педагогикалық әсер ету бағыттарын дамудағы ерекше қажеттіліктеріне, білім беру жағдайларына, ресурстарына байланысты жобалай алу;

- ­білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін оңтайлы әлеуметтік-экологиялық және білім беру (кәсіптік) жағдайларды қамтамасыз ете алу.

Дағды:

- кәсіби қызметте сын тұрғысынан ойлау және жазу әдістерін тиімді қолдана алу;

- медициналық-психологиялық-әлеуметтік жұмыстарды болжау және модельдеу технологияларын игере алуы;

- ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасымен және басқа мамандармен педагогикалық ынтымақтастықты ұйымдастыру және жүргізе алу.